Στο βίντεο αυτό θα δούμε το υποκεφάλαιο 8. “Το δίκτυο των σιδηροδρόμων” από το κεφάλαιο Β. “Η Ελληνική Οικονομία κατά το 19ο αιώνα” της Ιστορίας Γ’ Λυκείου Ανθρωπιστικών Σπουδών.
Αν δυσκολεύονται οι μαθητές/ τριες σου ή εσύ στη μετάφραση & την καταγραφή της σύνταξης των κειμένων του Ξενοφώντα στα Αρχαία Α’ Λυκείου και ψάχνεις μια μεθοδολογία ως λύση, δες το “Τετράδιο Μετάφρασης & Σύνταξης Κειμένων Αρχαία Α’ Λυκείου Ξενοφώντας“.
Η διδασκαλία των Αρχαίων στην Α’ Λυκείου αποτελεί πρόκληση για τους/ις φιλολόγους! Μεγάλη ύλη, Τράπεζα Θεμάτων, πολλά μαθησιακά κενά, αυξημένες απαιτήσεις. Το σεμινάριο “Διδακτική Αρχαίων Α’ Λυκείου” θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, να οργανωθείς & να διδάξεις αποτελεσματικότερα το μάθημα!
Η ακρόαση του μαθήματος βοηθάει ιδιαίτερα στην απομνημόνευση του!
Αν παράλληλα με την ακρόαση ο μαθητής/τρια λέει φωναχτά το περιεχόμενο του κεφαλαίου η αποστήθισή του γίνεται ακόμη ευκολότερη, καθώς μπορεί να έχει έναν οδηγό συνειδητοποιώντας πιθανά λάθη!
Δες ακόμη: “Η Ελληνική Οικονομία μετά την Επανάσταση” (Ιστορία Γ’ Λυκείου)
Δες ακόμη: “Η Ελληνική Οικονομία κατά το 19ο αιώνα: 1. Το εμπόριο”