Παρακάτω θα βρεις ένα κριτήριο αξιολόγησης για την Ενότητα 4 των Αρχαίων Ελληνικών της Β’ Γυμνασίου. Περιλαμβάνει ως ύλη τις ενότητες 2 -4 και το προς εξέταση κείμενο είναι το κείμενο της ενότητας 4. Μπορεί να αξιοποιηθεί ως διαγώνισμα τετραμήνου ή ως επαναληπτικό κριτήριο. Επίσης, μπορεί να αξιοποιηθεί στις τελικές εξετάσεις. Για αυτό τον σκοπό, έχει προστεθεί και μια εναλλακτική λεξιλογική άσκηση που περιλαμβάνει τους τρόπους σύνθεσης λέξεων που παρουσιάζονται σε όλες τις ενότητες εντός ύλης.
Θέλεις να έχεις συγκεντρωμένη όλη τη θεωρία γραμματικής & συντακτικού των Αρχαίων Β’ Γυμνασίου; Δες το E-book μας!
Το κριτήριο βασίζεται στον νέο τρόπο εξέτασης των Αρχαίων Ελληνικών στο Γυμνάσιο. Έτσι, θα βρεις ασκήσεις κλειστού τύπου για την εξέταση των λεξιλογικών, των γραμματικών & συντακτικών ασκήσεων. Επίσης, οι λέξεις που αξιοποιήθηκαν στις ασκήσεις αυτές είναι από το προς εξέταση κείμενο.
Επιπλέον, οι μονάδες έχουν κατανεμηθεί όπως ορίζει το ΦΕΚ για το νέο σύστημα εξέτασης και έχουν μοιραστεί στις δηλώσεις των ασκήσεων με γνώμονα την ευκολότερη βαθμολόγηση. Τέλος, θα βρεις απαντήσεις για όλες τις ασκήσεις του κριτηρίου.
Δες το κριτήριο και τις απαντήσεις του εδώ.
Το κριτήριο έχει δημιουργηθεί σε συνεργασία με τον συνάδελφο Μιχάλη Μπικάκη και έχει δημοσιευτεί στο filologika.gr.
Θέλεις να βελτιώσεις τη διδασκαλία της Παραγωγής Λόγου/ Έκθεση στο Γυμνάσιο; Δες το σεμινάριο “Μεθοδολογία Παραγωγής Λόγου (Γυμνάσιο)” και γνώρισε πώς θα διδάσκεις βήμα-βήμα τη διαδικασία συγγραφής μιας έκθεσης αλλά και πώς θα τη διορθώνεις μέσα από αυθεντικά παραδείγματα γραπτών μαθητών/τριων.